سر حد جنون کجاست؟ یا یک مشنگ خسته و داغون چگونه استراحت می کند؟


دخترک بی اغراق چهار ساعت جیر جیر کرد و چهل دقیقه آخرش گریه کرد اونم چه گریه ای سرخ و سیاه شده بود، دلم می سوخت براش کوچولوی بی زبون من، کلافه بود خیلی زیاد.

ده دقیقه ست که خوابش برده  یعنی تونستم بخوابونمش و من دو تا استامینوفین خوردم و با همون پیژامه ای که از خواب بیدار شدم و موهایی که بعد از حموم دیشب شونه نکردم، با یه ظرف نیم کیلویی بستنی کره ی گردویی میهن نشستم پای سایت نگارا و "چی بپزم و بخورم که رژیمی باشه؟" رو می خونم و بستنی م رو می خورم.

نظرات 14 + ارسال نظر
پرنده گولو یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 16:50

سلام

اگر پارسال اینو بهم میگفتن باور نمیکردم
ولی اون دخترکی که من دیدم!!!!
اوف اوف
هر کلاریسی رو میتونه بنشونه سر دبه ی شکر
اوف اوف

و صد البته ماشالله! بچه هم انقدر خلف؟

دبه شکر عالی بود:)

بانو سرن یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 17:15 http://serendarsokoot.blogsky.com/

بعضی وقتا دلشون یه بیرون رفتن می خوادا. تغییر فضا حالشونو خوب می کنه.
اما راجع به اینکه چی بپزی؛ منم این روزا اینقد دلم میخواد یهو لاغر شم. هر کی رو می بینم لاغره می گم ای خدا چی میشه من تا سه ماه دیگه خودبه خود اینقدی شم؟ اما انگیزم فقط در همین حده ها
اما تو نگران لاغری نباش. چندماه دیگه حسابی لاغر میشی با شروع شیطنت های گلنار. البته چون شما از پایه یک عدد باربی بودی بازهم به همان وضع سابق برمیگردی. بهت قول می دم.

نگران لاغری نیستم. اما امیدوارم...

مریم بانو یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 17:32

سلام عزیزم
دقیقا دختر منم اینجوری شده دو سه روزه خیلی نق نقو و بداخلاق شده دیشب دادم همسر خوابوندش رو پاش منم کنارشون یه پنو کشیدم بدون بالش رو فرش خوابیدم بعد یکی دو ساعت همسر بیدارم کرد رفتیم خوابیدیم امروز هم کل صبح تا ظهرش به نق گذشت ولی همه اینا با یه خنده صدادارش یادم میره و فول شارژ میشم فقط وقتی اینجوری میشه همش با خودم تکرار میکنم میگذره موقته هی به خودم دلداری میدم

منم همین دلداری رو می دم. البته مامانم بهم اطمینان خاطر داد که با بزرگ شدن بچه ها مشکلاتشون کمتر نمیشهو

رها آفرینش یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 19:51 http://rahadargandomzar.blogsky.com

عزیز دلم،غصه نخوریها،این روزهای بچه داری رو همه ی ما مامانها تقریبا به همین شکل گذروندیم تو هم مستثنی نیستی...درست میشه کم کم،یهو میبینی همه چیز مرتب شده...نگران نباش

می دونم مستثنی نیستم، و می دونم اوضاع خوب دارم بد هم دارم. مثل همه. فقط چند روز به شدت خسته کننده داشتم و ازش نوشتم.

نوا دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 01:10

عزیزم من فکر میکنم همه مشنگان خسته وداغون همین کاررامیکنند
برای من هم زیاد پیش اومده فکر میکنی اساسا کارخونه کاله این بستنی لیوانیای بزرگ رابرای چی تولیدکرده برای ارامش مجنونهای ایرانی درنیمه شب. خیلی چیزهای دیگه هم هست. کتابهای قدیمی نمونه کارای عهد دوغ خوراکی های شور البته خودکار روون وکاغز کاهی هم خیلی خیلی خیلی خوبه. بتونی کنالش چرتی هم بزنی معرکه میشه
من. کاملا درکت میکنم همه جورش راتست کردم
میتونی امیدوارباشی بعدازیکسال خوب میشی

بد ه که اینا رو تجربه کردیا اما چه خوب که درکم می کنی.

samira دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 09:18

ایدا جان شروعشه نفخ و کولیک
تا شش ماهگی هم ادامه داره
به خودش میپیچه
یه شربت مخصوص داره دایمتیکن که میری دکتر براش مینویسه
ولی باید تحمل کنی
نفاخ نخوری علی الخصوص لبنیات
به نظر من از نظر نفخ لبنیات از همه بدتره شیر ماست دوغ

مگه چهار ماهگی آخر لویک نیست؟
دایمتین می خوره

آرزو دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 12:00

سلام آیدا جان
کلی مطلب نوشتم موبایلم قاطی کرد نمی دونم اومد یا نه ولی نکته مهمش این بود که تو صفحه 4ninimarket تو اینستا ازون آغوشی پارچه ایا گذاشته به نام baby wrap قیمتشم 260 تومنه.کلا صفحه جالبیه لباسای خوشگلیم داره البته من هنوز ازش خرید نکردم

چه عالی آرزو جان؛ باعث شدی از ذوق این که یکی که ندیدمش اما انقدر مهربونه که به یادمه اشک تو چشم هام جمع شه...

غرور و تعصب دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 15:25

هیییییییییییییی:)

ضحی دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 22:11

آئین طفلان مسلم، با محوریت کودکان و نوجوانان کار و خیابان - به طور کلی آنچه از آن با عنوان "بزهکاری نوجوانان" یاد می‌شود - از جمله طرح هایی است که جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی(ع)، بر پایه ریشه‌های عمیق فرهنگی و دینی ایرانیان از سال 85 اقدام به برگزاری آن کرده است. این طرح از سال 85 به مدت 10 سال پی در پی از تاسوعا تا اربعین حسینی (ع) با شعار «برای طفلان مسلم دیروز می گرییم، آیا برای طفلان مسلم امروز می کوشیم؟» انجام پذیرفته است. طرح بر اساس تحقیق و ریشه‌یابی و تامین بستر مناسب اجتماعی برای دستیابی این افراد - به عنوان عضوی از جامعه اسلامی- به استانداردهای بالاتر زندگی پایه ریزی و اجرا گردید. در طرح مذکور عموماً رویکرد به سمت مددجویانی است که زمینه جرم نداشته بر اثر حادثه به نوعی قربانی ناهنجارهای محیط اطراف خویش شده اند.
...............................
همراه شویم...
برای نجات جان یک انسان که در نوجوانی خطا کرد و محکوم شد به حکمی که سالها هر شب با کابوس اجرایش خفت در تنگنای ناامیدی و کورسوی امید...
..............................
هر کس یک نفر را نجات دهد، جامعه ای را نجات داده است ❤️
@Helpthem
به وبسایت بخشش سربزنیم
Life.sosapoverty.org
.............................................
درصورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و همکاری در این طرح با روابط عمومی جمعیت امام علی در ارتباط باشید:
روابط عمومی جمعیت امام علی(ع) :
88930816

ممنون که گفتید

مریم چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 12:33

صندلی ماشین منظورم بود

:)

مریم چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 19:44 http://malooch.blogsky.com

وای آیدا!!! نمیدونم چرا به فکرم نرسیده بود اسم وبلاگتو با پسوند بلاگ اسکای امتحان کنم ببینم توم مث من مهاجرت کردی اینجا یا نه. الان به طور اتفاقی به ذهنم رسید. آخه عزیز من نمیشد یه پست بذاری تو وبلاگ سابقت و بگی اومدی اینجا؟؟ من همه ش نگران بودم ببینم کوچولوت به دنیا اومد یا نه. خودت خوبی یا نه. حتی یه شب خوابتو دیدم. فک کن! به هر حال خوشحالم که پیدا شدی!!!

خواب منو؟ عالیه:*

لیلیوم جمعه 8 آبان 1394 ساعت 18:01

آیدا دختر من دو ماهه شه همه میگن دو ماه دیگه دل درد داش تموم میشه
مثل این که گولم میزنن
میفهمم چی میگی سخته بعضی موقع ها من رسما گریه میکنم و کم می یارم
راستی آیدا جان میشه به گولو بگی اگه صفحه ش شخصی نیست بهم رمز بده

شاید تموم نشه اما کمتر میشه دل دردهاش، چیزی که نمی گن اینه که دردسرهای دیگه ای ش شروع میشه

نسیم یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 14:50 http://mymiracles.persianblog.ir/

سرحد جنون اونجاست که دلت بخواد سرت رو محکم بکوبی تو دیوار و خلاص شی و بعد یه نگاه به همون که به اونجا رسوندت بکنی و فکر کنی خب من اگه خلاص شم کی از این مراقبت میکنه کی میتونه مثل خودم بزرگش کنه؟ بعد بیخیال سر کوبیدن بشی بری یه بالش ورداری بذاری جلوی دهنت هی توش داد بزنی و با ناخنات مچاله اش کنی
هنوز به اونجا نرسیدی عزیزم البته یواش یواش داره تحملت زیاد میشه
الکی که بهشت رو زیر پای مادران نمیذارن
جالب بود برام که منم دیروز داشتم همون مطالب سایت نگارا رو میخوندم و میدیدم چقدر دورم از روش تغذیهء اون و البته تصمیم هم ندارم شبیه اون بخورم

درسته که بچه ها مشکلاتشون تمومی نداره اما این مشکلات بدون راه حل دوره اش حول و حوش نه ماهگی تموم میشه و مشکلات سن بالاتر راه حل های زیادی داره که میشه امیدوار بود به حل شدنش
بالاخره وبلاگت رو پیدا کردم آیدا

چه خوب که پیدام کردی نسیم جان:)

fifi سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 00:02

aida jan,age fekr mikoni ta 1 mah dige mitooni sabr koni baby wrap ro nakhar.man barat miyaram.

خیلی لطف می کنی عزیزم:))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.