چه مدل و مارکی از صندلی ماشین را توصیه می کنید؟ چرا؟ (یعنی چه ویژگی هایی داشته که شما ازش راضی بودید)


نظرات 12 + ارسال نظر
aftab mahtab سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 05:34

salam ayda joon, bebin man mikham ye fozoli bokonam, dige be dokhtaret alan ke dige 3 mahesh tamom shode pestonak nade, yani dige dire, ino dr dokhtaram be man goft age az hamon aval dadi bayad ta 3 ya 4 azash begiri hala ke nagarefte dige talah nakon , dr migoft in taze baad 3-4 mahegi mishe manba aloodegitaze ino dr inja migan ke hamechi barashon ok hast hata mizaran bache to har mohiti char dasto pa bere .pas talash nakon azizam

مرسی که نظرتون رو گفتید:)

مریم سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 09:25

اینجا توى هلند،Maxi Cosi Cabrio Fix محبوب ترین صندلى ماشین گروه صفر هست که استفاده میشه. تا ١٣ کیلویى میشه ازش استفاده کرد. توصیه جدید بر اینه که بچه حتما تو هر نوع صندلى که هست تا ١٤ ماهگى حتما رو به عقب باشه صندلیش. چون گردنشون ضعیفه و در صورت تصادف، نمیتونن سرشون رو که خیلى براشون سنگین هست رو نگه دارن و نخاعشون صدمه میبینه. همینطور اگه صندلى جلو، airbag داشته باشه، نباید به هیچ وجه صندلى رو روى اون گذاشت. همینطور تا وقتى که خودش نتونه بشینه، باید توى صندلیهایى که حالت خوابیده دارن، بذاریش، چون به کمرش فشار میاد.

این صندلى ظاهرش ساده هست، ولى ایمن هست. خیلى هم گرون نیست به نسبت سایر مدلها و مارکها. باید به وزن صندلى هم توجه کنى، چون بخصوص براى خانما بلند کردنشون با بچه سخته.

فقط معمولا توى بچه هایى که از بدو تولد توى صندلى گذاشته نشن، خیلى امکان داره تو صندلى نمونن و گریه کنن، چون بغل رو تجربه کردن. اینجا اجبارى هست از بدو تولد و بدون صندلى، نوزاد رو از بیمارستان ترخیص نمیکنن. امیدوارم گلنار بدون مشکل تو صندلى بمونه.

ممنون مریم جان.
من الان همین جوری تو کریر می ذارمش اما فکر می کردم تا نه ماهگی این مورد رو باید رعایت کرد. مرسی که گفتی.
چه جالب. واقعن چک می کنن موفع ترخیص؟

samira سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 13:08

اغوشیو خریدین؟ یا پارچه گرفتی دوختی

هیچکدوم...
افتاد به فوت پدرشوهرم و شلوغی های مربوط به مراسم ها و ...

یه دوست سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 13:51

سلام من مکسی کوزی داشتم خیلی عالی بود امنیت بالایی داشت از نظر اتصالش به ماشین و خیلی هم نرم بود ولی برای هر ماشینی مناسب نیست قدش بلنده مثلا تو 206 جا نمی شه
راستی یه مدلی داشت که صندلیش می چرخید به سمت در ماشین وقتی بچه رو سوار می کردی دوباره می چرخوندی رو به صندلی راننده به نظرم خیلی عالی بود چون بچه که یکم بزرگ می شه گذاشتنش تو صندلی سخت می شه
من 2 سال پیش یه مدل متوسطش رو گرفتم 1.200

چه جالب. ممنون که تجربه تون رو گفتید دوست عزیز:)

بانو سرن سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 15:12 http://serendarsokoot.blogsky.com/

لوک خوش شانس ما برای پسرش Capella خرید. البته اون آیتم امنیت از همه چی براش مهم تر بود، ضربه گیریِ خوبی داره. کره ای هم هست.
البته من graco رو هم شنیدم خوبه. اما فقط شنیدم.

ممنون بانوی عزیزم.
امنیت توی این مورد خیلی مهمه.

سورین چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 10:09

من ایون فلو رو پیشنهاد می کنم دلایلم هم اینهاست : پشتی صندلی دو یا سه حالته هست و می تونید با تغیید شیب پشت صندلی ، جای راحت و امنی رو برای خواب بچه فراهم کنید . ارتفاع صندلی بلند هست و بچه بیرون رو می تونه ببینه بنابراین سر رفتن حوصله و بهانه گیری به حداقل می رسه . تا زمانی که بچه 25 کیو می شه امکان استفاده از صندلی هست ( البته مدلهایی هم داره که وزن بالاتر روهم شامل می شه ) که خب در کاهش هزینه موثره چون شما ارز حدود 9 ماهگی تا 3 الی 3/5 سالگی می تونید ازش استفاده کنید ( برای کوچولوها دشک دوبل داره که خیلی خوب هست . برای ادمهای وسواسی مثل مت انکان جدا کردن روش صندلی و شستن و وصل کردن داره که از نظر من عاااااالیه .البته من این نکاتش در ذهنم بود به علاوه اینکه قیمت مناسبی داره و مورد تایید بسیاری از کشورها هم هست

ممنون از توضیحات مفصل و کاملت سورین عزیز

مریم چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 14:13

8نمره
اگر لینک عکس بفرستید 10 نمره


من بچه ندارم اما دوستم از ماکسی کوزی بابت کیفیت خوبش و نصبش و جنس پوشش و نشیمن راحتش و قسمت گردنش که بچه موقع خواب آویزون نمیشه راضیه.فقط مثل اینکه تنوع رنگی تو ایران نداره یا اینا پیدا نکردن.البته الان گفت واسه نوزادیش مادرکر داشته که چپونکی بوده (یعنی روی بچه به سمت پشت ماشین بوده)و بدن نینی که خیلی کوچیکه تو اون راحت بوده اما نزدیکه 3 سالگی اینو خریدن.

این شکلیاس
http://ecx.images-amazon.com/images/I/91hxK4JAuPL._SL1500_.jpg

قدیمیه تو این مایه ها بوده
http://static.mothercare.ru/media/catalog/product/cache/4/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/x/lx2415_2.jpg

مرسی مریم عزیز که با این که خودت تجربه نداشتی بازم برام وفت گذاشتی و پرسیدی

عکس ها هم عالیه. ده از ده:))

مهشید چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 17:58

سلام عزیزم .منم جمعه دارم میرم صندلی ماشین بخرم لطفا اگه رسیدی زوذتر نظرات این پستو بذار تا منم استفاده کنم
من تا الان قصدم خرید صندلی ماشین مارک ولدان .چون که قیمتش به نظرم مناسبه و سفت و محکمه برادرمم برای دخترش همینو گرفت و راضیه.
گل دخترتو ببوس.منم یه دخترچی تو راه دارم

سلام
چه عالی. به سلامتی و مبارکی:)

نسا چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 22:01

سلام آیدا جون من صندلی ماشین مارک مادرکر دارم و راضی هستم و تا وزن 13 کیلو رو ساپورت میکنه

مرسی که گفتی نسا جان:)

بهسا شنبه 25 مهر 1394 ساعت 09:21

آیدا من نی نی دارم توی دلم
آخر هفته میرم سونو ببینم قلب کوچولوش در چه حاله

وای چه عالی:)))))
مبارکه.
ایشالا که همه چی عالیه.
از خودت خبر بده لطفن بهسا جان

سالومه سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 01:34

مارک Britax هم بسیار مدل معتبر و خوبیه.

ممنون که گفتی

فران جمعه 1 آبان 1394 ساعت 00:17

ا جان،من همیشه همراهت بودم ولی هم صحبت نشده بودم
یه دختر شش ماهه دارم و یه کوچول تجربه مادری
کریر دختر من بب کامفرت مدل پبل بود (مکسی کوزی هم همون مدل رو داره) همیشه سر بستن صندلی با کمربند غر زدنش شروع میشد،تا اینکه رفتیم فمیلی فیکس خریدیم،بیسی که کریر روش میشینه و صندلی ماشین مدل پرل هم روش نصب میشه،خیلی راحت تره
قیمت بیس فمیلی فیکس حدود 1.150 بود و صندلی 950
اگه سوالی داشتی یا کمکی خواستی در خدمتم :)

سلام فران جان
ممنون که همراهمی و از تجربه هات برام می گی:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.