یادتونه قبلن گفته بودم که حس می کنم یه مسابقه مخفی با جوایز نفیس وجود داره با موضوع " چگونه آیدا رو به سر حد جنون برسونیم؟" و بابام و آقای خونه از شرکت کنندگان ساعی اون مسابقه هستن؟ وگرنه چه دلیل دیگه ای می تونست کارهای این دو نفر رو که من رو انقدر عصبی می کنه توجیه کنه؟

حالا فکر می کنم این دو نفر، دخترک رو هم بردند تو تیم خودشون و دخترک هم داره تو مسابقه از اونا جلو می زنه. و گرنه شما به من بگید چه دلیلی داره یه دخترک چهار ماهه کل ساعات بیداریش رو جیر جیر کنه اونم از نوع جیرجیر غر غر طور؟

نظرات 2 + ارسال نظر
بانو سین یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 16:35 http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

ای جونممم قربون جیر حیراش عزیزم مگه نمیدونی دختر لووس باباست ای وای من از الان تو تیم باباست ای جوووونم

:)

F.Gh دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 02:46

نمی خوام فمینیست-لمپن-جاجو!!! و غیره باشم... اما فکر می کنم واقعن یه همچین مسابقاتی وجود داره و شرکت کنندگانش هم مردها هستن...

هیییییییییییییی:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.