آیدا در سرزمین اسرار

با توجه به رابطه ویژه من و کائنات، همه چی برعکس اون چیزی که براش برنامه ریزی کرده بودم پیش رفت، جدا شدن جفت، خون ریزی، سزارین، گریه و التماس من که تو رو خدا صبر کنید بچه م طبیعی دنیا بیاد، من سزارین نمی شم. زردی، بیمارستان، بستری شدن، آزمایش خون هر روزه از یه فرشته کوچولوی چند روزه، درد، گریه، بی خوابی و ...

هنوز باورم نمیشه ده روز گذشته. می گم انگار نصف روز شده، بقیه تعجب می کنن با این همه سختی، چطور این جور فکر می کنی برای ما مثل یه سال بوده.

هنوز باورم نمیشه انقدر خوشبختم که دخترک رو دارم. نگاهش می کنم و ته دلم غنج می ره.

وقتی خوابه دلم براش تنگ می شه و وقتی بد عنقی می کنه و نمی خوابه خودم رو به در و دیوار می زنم که بخوابه.

خلاصه همه چی عجیب و غریب و تازه اس.


پ.ن: بابت این همه لطف ممنونم انقدر زیاد که در کلمه نمی گنجد.

می دونم پستم درهمه، خودم هم درهم ام. 

نظرات 18 + ارسال نظر
دل آرام سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 09:58

ای جان
چه قدر سختی کشیدی.
ایشالا از این به بعد هر دو در سلامت کامل باشید جبران بشه.

میترا سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 10:07

تبریک تبریک تبریک

امیدوارم سالم و سلامت زیر سایه مادر و پدر باشه همیشه.

تینا سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 10:11

سلام ، خیلی خیلی مبارکه

پرنده ی گولو سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 11:03

سلام
قرار بود امروز به دنیا بیاد
بی قرار اومد
با لپهای گلی و کلاه ممد بوقی
که زیر پر شالت قایمش کنی

محبوب سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 12:32

عزیزم ایدا جان با اینکه ندیدمت ولی تصورم ازت با یه دختر کوچولوی ناز قشنگ و شیرینه اوایل همه گیج میزنن تا تو با دنیای جدید مادری و حسای عجیب غریبش اخت بشی زمان میبره منم بعضی وقتا کلافه میشم از شیطنتای دخترم اما اگه دو ساعت بخوابه هی میرم بوسش میکنمو بوش میکنم.اما خوشحال باش جدا از همه خستگی ها و نگرانیهای عادی و غیر عادی داشتن یه دختر تورو دوباره عاشق میکنه یه عشق عمیق که هیچ جایگزینی نداره بازم این عشقو بهت تبریک میگم.فرشتتو ببوس

مشتاق سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 13:03

مادر شدنت مبارک عزیزم
بهشت رفت زیر پات

بوسه زندگی سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 13:45 http://kisslife.blogsky.com/

خدا رو شکر که این مرحله رو با شجاعت پشت سر گذاشتی آیدا ...

فرشته کوچولوت رو از طرف من ببوس لطفــــــــــا!

مریم سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 14:26 http://marmaraneh.blog sky.com

بودنش مبارکت باشه. انشالا که سالم و سرحال درکنار هم روزهای زندگی را بگذرونید

یاسمین سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 15:03

سلام عزیزم
هزاران بار تبریک

F.Gh سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 16:26

خیلی تبریک می گم! :-)

mahoor چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 00:02

عزیزم
الان زردیش چطوره؟
من دختر عموم اینجوری شد
ده روز بستری بود با زردی 19
از دکتر بخواه بهش قطره بده برای زردیش
شیر خشت هم تو بهبود زردی موثره
راستش اسم قطره رو یادم نمیاد
الان سرچ کردم نوشته بود بیلی ناستر

Maryam چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 06:06

عزیزم مبارکه،همیشه شاد وسالم باشین

بهمندخت چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 09:27

چه سختی و شیرینی درهم تنیده ای

خوشحاااال باشید

قربونت برم من عزیزم

سام چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 11:14

خداوند صبورمون میکنی انشالا. مواظب خودتون باش

خاطرات دزیره چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 11:51 http://desire7777.blogsky.com/

وااااااااااااااااااااای ایدا جونم خیلی خیلی مبارکت باشه والله منم دلم غنج میره خیلی خوشبحالت با این دخمل جونی

رویا بانو جمعه 5 تیر 1394 ساعت 11:48

مبارکت باشه مامان آیدا...گرچه مدت زیادی تو همین درهم برهمی میمونی اما مدیریت زمان رو یاد میگیری کم کم یه سری کارها و بی خوابی ها برات عادی میشه و البته که همه زحتمها با یه لبخند از یادت میره....

آوا یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 00:45 http://www.purifyingperfume.webnashr.com

تبریک میگم بهتون ... چقدر خوشحال شدم اینجارو پیدا کردم ! دلم تنگ شده بود! خدا عشقتون رو به دخترتون کم نکنه ... اسمش و چی گذاشتین؟ :)
و ببخشید یه سوال خصوصی ... چرا زایمان طبیعی؟ درد نداره؟؟ انقدر به نظرم ترسناکه حتی نمیتونم بهش فکر کنم ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.