وقتی آیدا امیدواره که کسی بدونه


کسی خبر داره توی این سه روز آخر هفته، بازار گل باز هست یا نه؟


انگار اشتباهی نظرات رو حذف کردم. ببخشید. اما خدایش تک تک شون رو جواب داده بودم.


نظرات 7 + ارسال نظر
دختر بزرگه بابایی سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 14:43

سلام
آیدا جان عکس غذاهایی که تو اینستا میگذارم و شما هم زحمت میکشید و لایک میکنید، بعدش عذاب وجدان میگیرم که شما دیدید و من نمیتونم دستتون برسونم. بدون تعارف میگم و واقعا دلم میخواد اگه از هر کدومشون دلتون خواسته برام تو اینستا بنویسید این تعطیلات که دارم میام تهران براتون بیارم حالا برای شما هم نه برای نینی. به خدا که زحمتی نیست و اگه دلتون خواسته باشه و من ندونم ناراحت میشم.

مرسی عزیزم. ممنون که به فکرمی. خیالتم راحت و عذاب وجدان نداشته باش. لااقل در مورد غذا الان فقط دلم خواب می خواد!

گولو سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 14:47

سلام
بله من خبر دارم
بازه
یعنی با عثمان بریم
ببینیم آیا بازه یا نه

عزیز دلم. مرسی از تو وعثمان. راستش من برام سخته که تا اون جا برم و باز نباشه و بعد یه بار دیگه اون مسیر رو برم.

بوسه زندگی سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 15:25 http://kisslife.blogsky.com/

من اطلاعی ندارم اما چند هفته پیش که رفتیم بازار گل روز تعطیل بود و بازار گل شلوغ!

متوجه نشدم. یعنی گل شاخه ای بازارش تعطیل بود؟

زری سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 15:42

اره عزیزم بازه. کلا بازار گل حتی یکم فروردین هم بازه.البته من در مورد بازار گل محلاتی گفت به این آدرس: (بزرگراه محلاتی خیابان نبرد، اونی که نزدیک آتشنشانی و دادگاه خانواده و روبروی اداره پست ه)

واقعن؟ چه خوب میشه.

گولو سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 20:21

سلام
نظرها توی بلاگ اسکای حذف نمیشن آیدا
میرن تو قسمت زباله
لهجه ات هنوز بلاگفاییه!!!!





جمله ی بالارو گفتم که اذیتت کنم
یوهاهاهاها

تو محشری:)

تارا سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 22:29

آیدا جان منظورت بازار گل محلاتیه دیگه؟اونجا فردا که حتما بازه ولی پنجشنبه و جمعه یه کم ریسک داره آخه میدونی ما یه بازار روز دم خونمون داریم همیشه بازه حتی عاشورا ولی اون دو روز خرداد تعطیله.واسه همین من همیشه جایی بخوام برم اون روزا قبلش چک میکنم به نظرم اگه برنامه ات جوره فردا حتما برو راستی این شماره تو گوشیم بود ۳۳۰۳۴۹۶۲ به اسم بازارگل محلاتی سیو کردم هرچند یادم نمیاد کی بوده گفتم شاید به دردت بخوره

جوراب پاره و انگشت آزاد سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 23:57 http://gonjeshk.blogsky.com

عزیزم ممنون از اطلاع رسانی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.